Välkommen till mig

Välkommen hit!
 
Jag är superdålig på att presentera mig så jag kör en liknande lista som i "mina vänner" - böcker.
 
Namn: Mikaela
Smeknamn: Mikkis, Mikkelmukk
Född: 29 december 1992
Familj: Min man Robin, vår son Theodor, katten Nova och hunden Diva
Bor: Torshälla, Eskilstuna
Hobby: Läsa, film/serier, djur, spela
Jobb: Jobbar med mig själv
 
Favoriter
Djur: Katt
Film: Disney
Musik: Typ Mix Megapol
Mat: Pasta
Dricka: Coca-Cola zero
Spel: Rust, Tera, Arma 2 och 3, Kingdom Hearts och Uno just nu, men varierar. 
 
Jag lever med psykisk ohälsa, vilket gör att småsaker som många tar för givet inte funkar i mitt liv, att städa ett rum kan ta 1 vecka och då har jag gjort så snabbt jag kan. Jag lever med diagnosen Bipolär vilket gör att jag kan vara orkeslös och deprimerad ena veckan, för att nästa vecka vara full av energi och känslan av att jag kan klara vadsomhelst. 
 
I den här bloggen ska ni få följa mig i min vardag, få insyn på vad jag gillar och ogillar, bilder och filmer från mig eller internet. Helt enkelt min öppna dagbok. 
 
Jag hoppas ni kommer att trivas, och har ni frågor så är det bara att skriva en kommentar så svarar jag. 
 
Puss o kram 😘

Kommentera här: