Höst i Sverige!!

Promenadväder
 
Någon mer än jag som älskar hösten? Helt klart värt ännu ett inlägg!
 
Förkylning som satt sig på stämbanden, men inte ens det hindrar mig från att älska den mysigaste årstiden. Levande ljus, te/kaffe/varm choklad, filtar, filmkvällar, grytor och soppor. Sen är ju Halloween en av mina favoriter! 
 
Mest av allt älskar jag färgerna i naturen. Sommarens gröna nyanser byts ut mot höstens varma färger. 
 
 
Hundpromenaderna blir skönare att faktiskt gå långt. Värmen i somras gjorde att varken jag eller Diva orkade gå långt, så nu tar vi igen allt! Blåsten gör inget, vi klampar på. Regnet har jag kläder för, även om jag måste införskaffa mig en nya jacka... Förslag på någon? 
 
Har ett nytt projekt på gång, så hoppas jag kan dela med mig av det snart. 
 
Puss o kram 😘
 

Kommentera här: