Helgplaner? Inte här inte!

Fredag
 
Fredagskväll, Theo vägrar somna och Robin jobbar. Är det okej om jag ändå känner att det är otroligt skönt att just fredagar är ensamdag i soffan? Kall cola, glass och netflixserie!
 
 
Imorgon får vi se vad som händer, beror på väder, jobb och ork. Kanske en långpromenad eller lek i parken, eller innedag med lek och mys. Varken jag eller Theo skulle säga nej till utelek, men tror någon (Robin) glömde utekläderna på förskolan... Så hoppas på att det inte är allt för blött ute.
 
Söndagen är det val, vilket jag tycker är väldigt viktigt att gå och rösta, vad man än röstar på, för att vi har den möjligheten. Jag är inte insatt i politik, det är inte ett samtalsämne som intresserar mig, men jag är stolt över att bo i ett land så jag får möjligheten att påverka och tycka vad jag vill. 
 
Önskar er en bra helg!
Puss o kram 😘

Kommentera här: